четвртак, 4. август 2016.

Četiri posebne princeze



  O princezama i kraljicama ima vrlo malo knjiga, na moju veliku

 žalost. Uzela sam juče iz biblioteke ovu knjižicu od moje

 imenjakinje (samo Bjelica) i ovako počinje priča o glavnim

 junakinjama.

                                             

 Kratki opis

 Anastasija, Milica, Jelena i Zorka su bile ćerke crnogorskog knjaza 

 Nikole Petrovića i kneginje Milice (one su imale 5 sestara i 3 

 brata). Njih četiri nisu želele biti obične princeze. Sa velikim 

 ambicijama, bile su pametne i modernog shvatanja u ono vreme. 

 Čak i malo neobične...


 Veoma brzo i lako, pročitala ovu super knjižicu. Za njih četiri, 

 imam samo pozitivno mišljenje. Drago mi je što

 moja imenjakinja napisala ovu knjigu, a ne neko drugi.


 Ocena 10/10 

Нема коментара:

Постави коментар